poniedziałek, 11 stycznia 2016

LBA#3

Zostałam nominowana przez Paczi.P.Wejdźcie na jej wspaniałego bloga : http://pattystoriespatty.blogspot.com/2016/01/lba-5.html?m=1.A oto moje odpowiedzi na poniższe pytania.

1.Masz zwierzątko?(Jeśli tak to jakie)
Miałam do maja 2015,koszatniczkę.

2.Skąd czerpiesz inspirację do pisania?
Inspirację do czytania czerpię z muzyki,książek i ze swoich snów< mam prorocze sny>.

3.Ulubiony kolor i dlaczego?
Głównie to mam 2 ulubione kolory:czarny i czerwony,mogę też zaliczyć do tego szary.A dlaczego?Proste...w tych kolorach mam ciuchy i bardzo mi się podobają te barwy.

4.Ulubiony cytat.
Tu odwołam się do mojego ulubionego anime"Co dobrego przyjdzie z siedzenia i użalania się nad sobą?.Nawet trup może stać,lecz ja żyję i stoję o własnych siłach.Jeżeli mam umrzeć,to przed śmiercią nie chce niczego żałować.Nie nazwę tego zemstą.To sposób na poprawę humoru.Między mną a nim toczy się gra.Nawet,gdy wrzucą mnie w odmęty rozpaczy,jeśli będę mógł się wspiąć choćby po pajęczej nici,zrobię to i nie ustąpie.My,ludzie mamy siłę,by tego dokonać.Jednak czy ktoś tego chce,czy nie,zależy od niego samego."-Ciel Kuroshitsuji .

5.Co jest twoim dziwnym nawykiem?
Gdy czytam jakomś serię książek to muszę przeczytać ją bez odstępów <tak,jestem uzależniona>.

6.Co sądzisz o piecingu i tatuażach?
Piercing-zależy w jakim miejscu np.podobają mi się kolczyki w pępku.A tatuaże~tak!.Zwłaszcza jeśli mają je mężczyźni.

7.Jakie inne hobby,niż pisanie?
Lubię rysować,malować i szkicować.Ostatnio nawet odkryłam,że lubię pisać piosenki i nawet dobrze mi to idzie.

8.Kawa,herbata czy coś innego?
Kawa,zdecydowanie xd

9.Kiedy masz urodzinki?
26 maja<dzień matki>.

10.Grasz na jakimś instrumencie?
Nie,ale planuje się nauczyć grać na keybordzie,żeby lepiej mi się pisało piosenki i na gitarze elektrycznej,ale to dla siebie.

11.Co sądzisz o moim blogu?
Uważam, że jest bardzo interesujący.A najbardziej mi się podoba główna postać~Party.


A więc tak...nominuje każdego,kto czyta moje wypociny.Pytania te same,bo jestem leniem i nie chce mi się wymyślać nowych.

3 komentarze:

  1. Ja też cię nominowałam, ale ciągle zapominałam przepraszam :"( wejdź na lena-and-daniel-story.blogspot.com
    Jeszcze raz bardzo cię przepraszam:""(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i nic się nie stało :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszatniczki najlepsze zwierzątka :D

    OdpowiedzUsuń